Fundació Barça Genuine

L’equip Fundació Barça, format per persones amb diversitat funcional intel·lectual, participa la LaLiga Genuine Santander posada en marxa la temporada 2017/18.

Aquesta competició, que la temporada passada va comptar amb la participació de 36 equips, tots ells representants de clubs membres de La LFP, té com a objectiu avançar cap a la integració i la inclusió de persones amb altres capacitats en el món de l'esport.

L’equip Fundació Barça és una iniciativa de de l'àrea de Diversitat i Inclusió del Club en col·laboració amb la Masia i la Fundació.

Com funiona la Lliga Genuine Santander

Els jugadors i jugadores de la Fundació Barça L'equip Fundació Barça està format per 30 jugadors i jugadores i l'staff tècnic.

LA LLIGA GENUINE

L'equip Fundació Barça disputa la primera competició de la Lliga Genuine amb un torneig amistós a Tarragona

Fundació Barça 4 - 0 UD Ibiza

L'equip Fundació Barça va començar la Lliga Genuine fent un molt bon paper contra els eivissencs.

CF Fuenlabrada 2 - 1 Fundació Barça

El segon partit del cap de setmana va acabar en derrota contra un fort Fuenlabrada.

Burgos CF 1 - 2 Fundació Barça

L'equip va acabar el cap de setmana amb una victòria ajustada contra el Burgos.