Un equip format per 28 homes i dones amb discapacitat intel·lectual

Des del mes de setembre de 2021 existeix un nou equip de futbol, el Fundació Barça, format per 21 nois i 7 noies amb discapacitat intel.lectual. La creació d’aquest equip ha estat un dels primers objectius en l’àmbit social de la Junta directiva de Joan Laporta i una de les primeres accions dutes a terme en el nou departament de Diversitat i Inclusió del Club.

L’equip Fundació Barça Genuine va participar, a la temporada 21-22 i per primera vegada, en LaLiga Genuine Santander, una competició en la qual es valoren els gols però també, l’esportivitat, el joc net, el treball en equip, el respecte i la superació. LaLiga Genuine Santander té com a objectiu avançar cap a la integració i la inclusió de persones amb altres capacitats en el món de l’esport i està formada, principalment, per equips representants de clubs membres de la Liga de Fútbol Profesional.

Documental Temporada 22-23

"Una temporada de reptes" El curtmetratge recull les experiències del Fundació Barça durant el curs 2022/23, en el qual va participar per segona vegada en LaLiga Genuine i va viatjar a Croàcia i a Amsterdam.

Documental Temporada 21-22

“Quan guanyar-ho tot no és el més important” El curtmetratge, de dotze minuts de durada, produït per Barça Studios, recull les experiències viscudes pel Fundació Barça en la seva temporada d’estrena, així com els èxits que va assolir, a dins i a fora dels terrenys de joc.

La plantilla del Fundació Barça

L'staff del Fundació Barça