Eina de desenvolupament global

Transformem històries mitjançant l’esport

Des de la Fundació Barça entenem que l'esport és vital per a la salut, la felicitat i el desenvolupament emocional de la infància. Aquests tres àmbits són complementaris entre si i tenen com a objectiu utilitzar l'esport com a eina de desenvolupament global.

Programes per prevenir la violència

Actuem en contextos en què la violència juvenil ja ha esdevingut un fenomen estructural. La implementació dels nostres projectes en aquest àmbit té l’objectiu de contribuir i prevenir comportaments violents entre infants i joves.

Contra el Bullying Contra la Violència

Programes per prevenir la violència

Programes d'inclusió social

Fomentem la inclusió d'infants i joves de comunitats vulnerables afectats per problemàtiques com la pobresa, la discapacitat, la malaltia, la desigualtat i diferents formes de discriminació.

Pels refugiats i migrants Pel benestar pediàtric Contra l'exclusió social Per la diversitat

Programes per la inclusió social

Programes per accedir i reforçar l'educació en col·laboració amb La Masia

Apostem per l’educació com a pilar fonamental en el desenvolupament dels infants i per això portem a terme diversos projectes en aquest àmbit, en aliança amb UNICEF o amb d’altres de propis, com Masia Solidària, que busca despertar la consciència social dels joves esportistes de les diferents seccions del Club.

Masia Solidària UNICEF

Programes per accedir i reforçar l'educació

COM HO FEM?

Metodologies

Futbolnet

Una eina socioeducativa basada en l'esport per fomentar la inclusió i la convivència.

Barça Experience

Experiència Barça

Accions i experiències que generen emocions positives entre els nens i nenes greument malalts.

Prevenció del Bullying

Eines socioeducatives per prevenir l'assetjament a escoles i l'àmbit esportiu.