El Fundació Barça debuta a LaLiga Genuine 2023/24 en el nou grup Inclusió

L’estrena tindrà lloc al Complex Esportiu Futbol Salou, dissabte 18 i diumenge 19 de novembre, amb el Reus, el Sevilla i el Saragossa com a adversaris

Aquest cap de setmana comença la tercera participació a LaLiga Genuine del FUNDACIÓ BARÇA. L’equip blaugrana, format per 20 homes i 7 dones i preparat per un cos tècnic de 9 professionals, jugarà aquesta temporada en el nou grup Inclusió, un dels dos en què s’ha dividit la competició, format per 22 equips. L’altre s’anomena Superació i el formen 24 equips. Igual que el curs passat, la primera de les quatre fases en què s’estructura el calendari de LaLiga Genuine tindrà lloc, per als 44 equips que hi participen, en el Complex Esportiu Salou (Tarragona).

El FUNDACIÓ BARÇA jugarà el primer partit dissabte 18, a les 10 del matí, amb el Fundació Futbol Base Reus. El mateix dissabte, a les 16.30 hores, l’adversari serà el Sevilla FC, i diumenge, a les 11 hores, els blaugranes tancaran la seva participació en la 1a Fase de LaLiga Genuine davant el Reial Saragossa.

Cadis, Tenerife i Getafe

La competició continuarà per al FUNDACIÓ BARÇA Genuine, en la seva segona fase, el cap de setmana del 3 i 4 de febrer de 2024, a la Ciudad Deportiva Bahía de Cádiz. Allà, el conjunt blaugrana jugarà amb el Còrdova, l’Osasuna i el Girona. Dos mesos més tard, el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, tocarà viatjar a Tenerife per jugar, a la Ciudad Deportiva Javier Pérez, amb el Celta, el Llevant i l’Eivissa. Finalment, el FUNDACIÓ BARÇA Genuine tancarà la competició a la Ciudad Deportiva Fernando Santos de la Parra de Getafe, els dies 8 i 9 de juny, davant del Mallorca, el Nàstic de Tarragona i el València.

Aquesta és la sisena edició de LaLiga Genuine, una competició impulsada per LaLiga amb l’objectiu de normalitzar la pràctica del futbol en les persones amb discapacitat intel·lectual. En la seva primera participació, el curs 2021/22, el FUNDACIÓ BARÇA Genuine va ser campió del grup Companyonia.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA