Tots Units Fem Força

Les col.laboracions amb fundacions, organitzacions i entitats sense ànim de lucre són essencials per aconseguir canvis socials

UNICEF

Realització de programes d’accés a l’educació a diferents països. Definició d’un marc de referència mundial en l’esport per al desenvolupament (S4D).

UNHCR

Des de la Fundació Barça compartim amb ACNUR la preocupació pel context actual de les persones refugiades arreu del món.

Fundació Leo Messi

La Fundació Barça va signar un acord amb la Fundació Leo Messi per actuar a favor dels nens, nenes i adolescents en situació de risc tant en l'àmbit nacional com internacional.

Fundació Pau Gasol

Aliança que dona suport a la infància i la joventut dels col·lectius més vulnerables.

Fundació Lilian Thuram

Una aliança que busca desmuntar els mites que han construït els prejudicis racistes de les persones.

Cruyff Foundation

La Fundació Barça i la Cruyff Foundation col·laborem amb l'objectiu de fomentar la inclusió social de la infància i la joventut.

Veure aliança

Fundació Edmílson

La Fundació Edmílson i la Fundació Barça treballem conjuntament en projectes educatius al Brasil.

Sant Joan de Déu

La Fundació Barça s’uneix al SJD Pediatric Cancer Center per vèncer el càncer infantil.

Hospitals

La Fundació Barça manté aliances amb diversos hospitals pediàtrics de referència a Catalunya per fomentar el benestar emocional dels infants hospitalitzats.

DGAIA

Col·laboració amb la Generalitat per l'acompanyament socioeducatiu i emocional de joves refugiats i en situació de vulnerabilitat.

Diputacions

Acord per contribuir a la igualtat d'oportunitats d'infants i joves a Catalunya.

Creu Roja

La Fundació Barça i la Creu Roja Catalunya treballem amb el projecte 'Tant se val d'on venim', adreçat a infants d'entre 4 i 8 anys i les seves famílies.

Fundació PortAventura

Una aliança dirigida a millorar les condicions de vida dels nenes i nenes en situació de vulnerabilitat o malaltia.

Invulnerables

L'objectiu se centra en la lluita contra la pobresa de la nostra societat, abordant el problema amb les mesures i estratègies adients.

Fundació Make a Wish

L'aliança sorgeix de l'objectiu de promoure el benestar emocional dels infants.

Fundació Pequeño Deseo

Col·laboració per fomentar les emocions positives i el benestar dels infants amb malalties.

Scholas Occurrentes

Es vol fomentar l'educació en valors a través de diverses accions per integrar les comunitats educatives d'arreu del món.

Fundació Federació Catalana de Futbol

Accions solidàries i inclusives a través del futbol.

Special Olympics

A la Fundació Barça creiem que l'esport pot ser una font de millora personal i física.

Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia

Ambdues fundacions col·laboren per fomentar el benestar pediàtric dels infants que estan amb tractament oncològic.

Fundación Eusebio Sacristan

La Fundació Eusebio Sacristán i la Fundació FC Barcelona s'uneixen per col·laborar en la inclusió i la transformació social a través de l'esport