Col.laboracions

La unió d'experiències i recursos com a eina poderosa de desenvolupament

TOTS UNITS FEM FORÇA

Les col.laboracions amb fundacions, organitzacions i entitats són essencials per aconseguir canvis socials

Les relacions que la Fundació FC Barcelona estableix amb diferents entitats tenen com a objectiu millorar l'impacte de les seves accions en benefici de la societat en general i, en concret, en favor dels infants i joves així com en la consecució del Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'agenda 2030 de Nacions Unides. Les diferents col.laboracions estan vinculades a les seves línies estratègiques de treball: educació i protecció, acció comunitaria i salut i benestar emocional, que utilitzen l'esport com a eina per millorar la qualitat de vida d'infant i joves i del seu entorn.

La Fundació FC Barcelona defineix les seves associacions en quatre categories: col-laboradors estratègics, col-laboradors principals, col-laboradors institucional i altres col.laboradors.

la nostra tasca - que fem - promo

Col·laboracions estratègiques