Els nostres principis

Aquests són els pilars de la nostra feina

Missió image

Missió

Millorar la qualitat de vida de les nenes, nens i joves vulnerables a través de l'educació, la salut i l'esport com a eines essencials per contribuir a la inclusió social i l’equitat, amb un focus especial en la igualtat de gènere i la diversitat en totes les seves formes.

Visió

Volem ser la fundació esportiva de referència al món per la seva contribució social al món de la infància i la joventut.

Valors

A la Fundació creiem fermament en el treball en equip, l’ambició, el respecte, l'esforç i la humilitat.

L’Esport com a Eina d’inclusió

“La Fundació FC Barcelona fa realitat l'expressió -‘Més que un club'- contribuint a fer canvis reals entre els nens, nenes i joves més vulnerables, a través de l'esport i els seus valors”

Text alternatiu

Els objectius de desenvolupament sostenible de l'ONU

La nostra aportació als ODS

Creiem que la societat comença a existir quan reconeixem i acceptem els altres, per això volem construir una societat més igualitària i inclusiva. Donem suport a infants vulnerables a tot el món mitjançant l’Esport pel Desenvolupament (S4D), perquè és una eina per a la prevenció de la violència, la inclusió social i afavoreix l’accés a la salut i l’educació. La Fundació FC Barcelona vol contribuir activament a l'Agenda per el Desenvolupament Sostenible de 2030, centrant-nos en onze Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

Un quart de segle amb la infància més vulnerable

El 1994 es va crear la Fundació FC Barcelona, una iniciativa pionera en l’àmbit esportiu al nostre país

Durant tots aquests anys, tant des d’una perspectiva professional com organitzativa, s’han posat en marxa algunes de les iniciatives que han servit després per definir el model actual.

CONEIX LA NOSTRA HISTÒRIA