Col·labora

Descobreix tots els nostres projectes i pren partit per les nenes i nens més vulnerables d’arreu del món.

Finança un projecte

Quan col·labores amb la Fundació Barça ens ajudes a no deixar cap nena o nen fora de joc.

Fes una donació

Rebem suport d'empreses i fundacions del nostre país i d'arreu del món

Scotiabank

Des de 2016, gràcies al seu compromís, l’impacte dels programes de la Fundació Barça s’expandeix per Amèrica Llatina.

Nike

Main partner del Club, dona suport a la Fundació des del 2018. A través de la iniciativa Made To Play treballem a set barris de Barcelona, arribant a 30 educadors i quasi 600 infants.

Projecte on participa

Fundació Bancària ''la Caixa''

Des del 2009 treballem amb l'objectiu que l’educació sigui una eina bàsica per a la transformació social fent servir les diferents metodologies de la Fundació Barça.

Allianz

Partner del FC Barcelona des del 2010, és el patrocinador principal de l'equip Fundació Barça que participa a LaLiga Genuine.

Gran Tierra

Projectes per garantir els drets de la infància a Puerto Asís i de prevenció de la violència juvenil a San Martín, tots dos a Colòmbia.

Veure aliança

TPV Cares

L’objectiu de l’acord és donar suport a projectes que la Fundació FC Barcelona porta a terme a Catalunya i a diferents països dirigits a infants i joves vulnerables en salut, benestar i educació.

Veure Aliança

Diputacions

Des del 2012, el suport de les Diputacions de Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona ha fet beneficiaris del programa d’Inclusió Social més de 112.000 infants de 75 municipis.

Projecte on participa