TRANSPARÈNCIA

Fem pública la informació organizativa i económica de la Fundació

campnou
Un pressupost de 14,2 milions d'euros
La Fundació rep els seus ingressos de dues fonts principals: el Club, jugadors i jugadores i finançadors externs

Ingressos i despeses

La contribució que fa el FC Barcelona és d'un import fins el 0,7 % del pressupost d'ingressos, el que representa el 29% dels recursos de la Fundació durant la temporada 2022/23.

A banda de l'aportació del Club, les donacions esportives representen el 33% dels recursos i provenen del 0,5% de la fitxa dels jugadors i entrenadors professionals, que es destina a la Fundació. La contribució prové dels equips de futbol masculí i femení, handbol, futbol sala, bàsquet i hoquei patins.

D'altra banda, la Fundació destina el 89% de la seva despesa a la missió social, fet que ha permès augmentar l'abast del nostre impacte a Catalunya i arreu del món.

Responsive Images
Image A Image B

Memòries

ESTATUTS