Un pressupost de 17,7 milions d'euros La Fundació rep els seus ingressos de dues fonts principals: el Club i finançadors externs

El Club

La contribució que fa el FC Barcelona és d'un import de fins al 0,7% del pressupost d'ingressos, el que representa el 26% dels recursos de la Fundació.

A banda de l'aportació del Club, les donacions esportives representen el 28% dels recursos i provenen del 0,5% de la fitxa dels jugadors i entrenadors professionals, que es destina a la Fundació. La contribució prové dels equips d'handbol, futbol sala, futbol femení, bàsquet i hoquei patins.

Rebem suport d'empreses i fundacions del nostre país i d'arreu del món

Stavros Niarchos Foundation

Partner des del 2017, ha permès impulsar el programa Refugiats a Catalunya, Itàlia, Grècia i el Líban i fomentar la integració d'infants en les comunitats d’acolliment.

Scotiabank

Des de 2016, gràcies al seu compromís, l’impacte dels programes de la Fundació Barça s’expandeix per Amèrica Llatina.

BEKO

A través de la campanya Eat Like a Pro a favor d’UNICEF i en col·laboració amb la Fundació Barça, promou hàbits de vida saludables a diversos països d'Amèrica Llatina.

Fundació Bancària ''la Caixa''

Des del 2009 treballem amb l'objectiu que l’educació sigui una eina bàsica per a la transformació social fent servir les diferents metodologies de la Fundació Barça.

Fundació Mapfre

Peça clau des del 2012 del programa Prevenció de la Violència Juvenil a la favela de Maré de Rio de Janeiro i Sao Paulo (Brasil), on treballa la Fundació Barça.

Konami

Des del 2017 treballem conjuntament per la inclusió social a través de l’esport, i des del 2019, gràcies a Konami, fem arribar el programa Per la Diversitat al Japó.

Nike

Main partner del Club, dona suport a la Fundació des del 2018. A través de la iniciativa Made To Play treballem a set barris de Barcelona, arribant a 30 educadors i quasi 600 infants.

Thom Browne

Partner del Club, dona suport a la Fundació en el Programa Per la Diversitat a set escoles públiques de Nova York, en col·laboració amb el Departament d’Educació (DOE) d'aquesta ciutat.

Fundació Telmex

Des de 2016 hem posat en marxa conjuntament un programa per combatre la violència juvenil a cinc ciutats de Mèxic.

Gran Tierra Energy

Aquesta col·laboració ha permès desenvolupar un projecte de garantia de drets de la infància a través de l’esport amb infants de Puerto Asís, al departament colombià de Putumayo.

Fundació AGBAR

Gràcies a la seva participació, nens i nenes de 250 entitats socials de Catalunya amb les quals col·labora la Fundació, poden gaudir de l’emoció dels partits del Barça al Camp Nou.

Fundació Climent Guitart

Des del 2019 s'organitzen campus d’hosteleria -ocupabilitat dels joves migrants sense referents adults- i campus d’esport -infants en procés de recuperació de malalties greus-.

UEFA Foundation

Dona suport a un projecte que utilitza l'esport com a eina per desenvolupar habilitats que augmenti l'ocupabilitat de joves migrants sense Referents adults.

Fundació Poma

Des de l’any 2019, col·labora amb un projecte a San Salvador que implementa la metodologia FutbolNet, perquè els joves dinamitzin una zona renovada de la ciutat.

Shell

Amb el seu suport des del 2012, hem arribat a més de 15.000 infants de l'Iraq, Oman, Qatar, Egipte i l'Aràbia Saudita hem creat estratègies de resolució pacifica de conflictes.

Diputacions

Des del 2012, el suport de les Diputacions de Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona ha fet beneficiaris del programa d’Inclusió Social més de 112.000 infants de 75 municipis.

MEMÒRIES

Consulta l'activitat de la Fundació Barça dels darrers anys

Estatuts

Coneix més aspectes sobre marc legal i organitzatiu de la Fundació Barça La constitució i el funcionament de la Fundació a l'abast