DONANTS

Arribar a nens i nenes vulnerables de tot el món

Gràcies als seus donants, la Fundació Barça arriba a nens i nenes vulnerables de tot el món utilitzant l'esport, l'activitat física i l'educació en valors com a eines d'integració social. Un exemple són els programes que s'han posat en marxa en entorns on predomina la violència com a Colòmbia i Brasil on els infants tenen l'oportunitat de gaudir d'espais de convivència i respecte alhora que s'allunyen dels conflictes socials que viuen diàriament gràcies a la metodologia pròpia de la Fundació basada en l'esport.

Un dels testimonis és Cristopher Andrés -a la imatge- un nen d'un dels barris més castigats de Bogotà on conviu diàriament amb la droga i la violència i que gràcies al projecte En la Juega y la metodologia de la Fundació Barça basada en l'esport i el joc ha trobat espais per a la integració i la convivència amb altres nens.

Soc una empresa

Una col·laboració clau per als nostres programes i campanyes

Creiem que les aliances amb les empreses i fundacions són clau per als nostres programes i campanyes. Entenem la relació amb el sector privat molt més enllà de l'obtenció de recursos: volem assolir objectius comuns, i fer partícips de la nostra missió els seus empleats, clients, proveïdors i col·laboradors.

Soc un particular

Fes la teva aportació i suma't a la nostra causa

Quan col·labores amb la Fundació ens ajudes a transformar el món a través de l'esport. Si creus, com nosaltres, que l'esport ajuda a construir una societat més igualitària i inclusiva, uneix-te a la nostra causa.

Terratrèmol

Emergència humanitària a Turquia i Siria El FC Barcelona i la Fundació donen suport a les víctimes del terratrèmol de Turquia i Síria a través de les organitzacions amb les que col·labora habitualment.

Transmetem la nostra solidaritat i esperança a totes les persones afectades per aquest terrible desastre que ha provocat la mort de milers de persones i ha deixat en una situació molt precària a la població d’una important àrea geogràfica situada entre Turquia i Síria.

Donem suport a les víctimes del terratrèmol a Turquia i Síria

Podeu fer donatius a les següents entitats:

UNHCR-ACNUR

Save the Children