El Barça de bàsquet visita els infants ingressats a l'hospital de Sant Joan de Déu

D'esquerra a dreta Audie Norris, Carol Guerrero, Paula Estebas, Willy Hernangómez i Rokas Jokubaitis xerrant amb un dels infants ingressats a Sant Joan de Déu

Una representació de jugadors i jugadores dels primers equips masculí i femení de bàsquet del FC Barcelona han viscut una jornada molt especial aquest dimecres a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona visitant infants i joves que pateixen malalties greus i estan hospitalitzats durant llargs períodes de temps en aquest centre. Willy Hernangómez, Jabari Parker, Tomas Satoransky i Rokas Jokubaitis, per part de l’equip masculí, i Roselis Silva, Karla Erjavec, Paula Estebas i Carol Guerrero, per part del femení, s’han desplaçat aquest migdia des de la Ciutat Esportiva acompanyats per l’ambaixador del FC Barcelona i llegenda del bàsquet blaugrana Audie Norris.

Els jugadors i les jugadores han passat una estona molt emotiva amb aquests infants i joves i les seves famílies, han signat autògrafs, s’han fet ‘selfies’ i els han ofert diversos obsequis de la Fundació FC Barcelona, repartint alhora somriures, il·lusió i alegria, la millor de les teràpies possibles per a aquests nens, nenes i joves que estan passant per aquest període de patiment en les seves vides. Dividits en grups mixtos, la visita s’ha desenvolupat a diverses plantes de l’Hospital General i el Pediatric Cancer Center.

L’activitat s’ha realitzat en el marc de la iniciativa solidària “Nadal  tot l’any” de la Fundació FC Barcelona. Conscients de la capacitat que el Club i els seus esportistes tenen per aportar emocions positives a infants en situació de malaltia en el transcurs de la seva hospitalització, la Fundació organitza cada mes visites als hospitals de les diferents seccions esportives del Barça per donar suport a aquests infants i a les seves famílies. Aquesta visita és un moment d’emoció i sensacions que també viuen d’una manera molt especial els jugadors i les jugadores del Club. La iniciativa forma part del programa de ‘Benestar Emocional’ de la Fundació FC Barcelona.