Tres victòries en tres partits en el debut del Fundació Barça a LaLiga Genuine

Membres de l'equip Fundació Barça durant la primera fase de LaLiga Genuine Santander que s'ha disputat a Las Palmas (fotos LaLiga/@photogrAFer.pro)

Els blaugrana han superat l’Eibar Fundazioa, la UD Las Palmas i el Fundación Albacete en la primera fase de torneig, que s’ha jugat a Las Palmas

Ple de victòries en l'estrena del Fundació Barça a LaLiga Genuine. L'equip format per jugadores i jugadors amb diversitat funcional ha superat el Fundación Albacete, la UD Las Palmas i l'Eibar Fundazioa aquest cap de setmana, en la primera fase de la competició, que ha tingut lloc a Las Palmas de Gran Canaria. A banda dels nou punts sumats en la classificació del grup 'Compañerismo', l'experiència ha estat altament positiva per als 15 futbolistes blaugrana.

El primer dels tres partits el van jugar el matí de dissabte 2 d'abril, i no va ser gens fàcil. El Fundación Albacete va ser un rival molt complicat de superar, però, després de tres parts sense gols, una acció d'Amine en l'últim minut del darrer parcial va decidir el duel. Va ser una estrena emocionant i molt suada, però l'esforç va valer la pena.

A la tarda, contra l'amfitrió, la UD Las Palmas, el Fundació Barça va resoldre amb claredat els primers deu minuts, amb gols de Dani, Amine i Kamal; va empatar a zero en la segona i la tercera part, i va tornar a imposar-se en l'últim quart, gràcies a un gol de Miquel. El resultat final va ser, doncs, de 0-2 a favor dels blaugrana.

Aquest diumenge, el Fundació Barça ha jugat el darrer partit d'aquesta primera fase de LaLiga Genuine contra l'Eibar Fundazioa i l'ha resolt molt bé. Miquel, en tres ocasions, Vladi, Amine, Kamal i Jenny han vist porteria i el resultat final, tenint en compte els parcials guanyats pels dos equips, ha estat de 0-3. El gol de Jenny a l'Eibar Fundazioa, a més de ser molt bonic, ha tingut lloc en el tram final del partit, en el qual el Fundació Barça jugava amb tres jugadores: la mateixa Jenny, Ale i Montse.

A més de l'àmbit esportiu, l'experiència de les jugadores i jugadors del Fundació Barça a Las Palmas també ha estat molt positiva. La relació amb els altres equips ha estat excel·lent i la convivència ha resultat molt enriquidora.

Declaracions de Sergi Mascarell, entrenador del Fundació Barça

"Hem gaudit molt perquè les coses han sortit com havíem planejat. La calma i l'ordre s'han manifestat en el terreny de joc i en la nostra manera de jugar. A banda dels resultats, hem mostrat un estil. Els jugadors i les jugadores han estat sempre sintonitzats en la idea de controlar el joc a través de la possessió de la pilota i hi ha hagut un compromís global en la fase defensiva. Els resultats ens han acompanyat a conseqüència del treball fet"

"Les jugadores i els jugadors han gaudit molt. Ja venien amb molta emoció i aquí, a Las Palmas, han tingut un comportament impecable. És la base de tot plegat, el que volem cuidar més. Si volem donar bon nivell al camp, també ho hem de fer a fora"