El Fundació Barça Genuine celebrarà la Setmana Europea de l’Esport amb el Nàstic

Hi haurà derbi català diumenge 25, a les 12 hores, a la Ciutat Esportiva Joan Gamper

La pretemporada del Fundació Barça continuarà a les 12 del migdia d’aquest diumenge, 25 de setembre, amb una trobada amb el Gimnàstic de Tarragona al camp 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Serà una matinal especial perquè està emmarcada dins de la Setmana Europea de l’Esport, una iniciativa del Parlament Europeu que es duu a terme des del 2015, amb l'objectiu de promoure l'activitat física a tot el continent.

En la trobada amb el Nàstic, com és habitual, es jugaran dos partits simultàniament, per tal que tots els jugadors i jugadores disposin de minuts de joc. Aquest curs hi haurà noves incorporacions a la plantilla del Fundació Barça Genuine, un equip format per homes i dones amb discapacitat intel·lectual, tot i que el seu debut no tindrà lloc aquest diumenge.

Actes programats a tot el continent

Enguany, la Setmana Europea de l’Esport, es celebra simultàniament a tot Europa entre el 23 i el 30 de setembre, amb una àmplia gamma d'activitats i actes organitzats pels països socis, entitats regionals i locals, entitats esportives, centres educatius, universitats, empreses i centres de treball. Catalunya hi participa des de la seva primera edició a través de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, cridant a l’acció i promovent la campanya #BeActive. En aquest marc se situa, doncs, el partit de diumenge entre dos equips catalans com son el Fundació Barça Genuine i el Nàstic Genuine. Serà la tercera vegada que es troben damunt el terreny de joc, en aquesta ocasió per fomentar la pràctica de l’esport com a element integrador i, alhora, beneficiós per a la salut.