L’estrena del documental ‘Una temporada de reptes’ acompanyarà la presentació del Fundació Barça 2023/24

El curtmetratge explica l’experiència d’aquest equip la temporada passada i es projectarà dijous 30 de novembre a l’Auditori 1899, amb presència del President Joan Laporta

El Fundació Barça Genuine 2023/24 farà la seva presentació oficial a l’Auditori 1899 aquest dijous, 30 de novembre, a les 19 hores, amb assistència del President del FC Barcelona, Joan Laporta; la directora general de la Fundació FC Barcelona, la doctora Marta Segú; així com l’ambaixador d’aquest equip, Ronald Araujo. L’acte començarà amb la projecció del documental ‘Una temporada de reptes’, que recull les experiències del Fundació Barça durant el curs 2022/23, en el qual va participar per segona vegada en LaLiga Genuine i va viatjar a Croàcia i a Amsterdam.

Per mitjà del testimoni dels jugadors, les jugadores i el cos tècnic de l’equip, ‘Una temporada de reptes’ s’endinsa en les vivències del Fundació Barça Genuine, amb una especial mirada a les dificultats que va haver de superar durant la temporada 2022/23. Tot plegat mostrant la profunditat i la sensibilitat d’un projecte transversal creat el juny del 2021 pel Departament de Diversitat, Equitat i Inclusió del Club, amb la col·laboració de la Masia i de la Fundació Barça.

El film està produït i realitzat per Barça Studios i pren el relleu de ‘Quan guanyar-ho tot no és el més important’, el documental sobre la primera temporada del Fundació Barça que es va projectar en la presentació de l’any passat. Entre un i altre documentals, es pot veure l’evolució a tots els nivells que ha experimentat aquest projecte que, gràcies a la seva diversitat, ha esdevingut un referent en el món de l’esport inclusiu.

La foto, al final

A més de la projecció d’ ‘Una temporada de reptes’, a la presentació del Fundació Barça Genuine hi haurà parlaments del President Joan Laporta, i de la directora general de la Fundació, Marta Segú. També prendrà la paraula l’ambaixador, Ronald Araujo, així com una jugadora i un jugador de l’equip i dues persones en representació del cos tècnic. L’acte conclourà, com és preceptiu, amb la foto de plantilla.