El Fundació Barça acaba LaLiga Genuine a Vila-real

L’equip blaugrana ha empatat amb el Celta i no ha pogut amb el Cadis i el Rayo en la quarta i última Fase de la competició

La Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, a Vila-real, ha acollit la quarta, i última, fase de LaLiga Genuine Santander 2022/23, aquest cap de setmana. I el Fundació Barça ha tancat la seva participació en l’exigent grup ‘Deportividad’, en general, fent un molt bon paper. En aquest comiat de la competició, a més de gaudir d’una experiència personal molt positiva, els homes i les dones de l'equip blaugrana han empatat un partit, contra el Celta, i n’han perdut dos, contra el Cadis i el Rayo Vallecano.

La 4ª Fase de LaLiga Genuine va començar ahir dissabte al matí i, en un partit força intens, el Fundació Barça va empatar (2-2) amb el Celta Integra. A la tarda, derrota davant el Cadis (2-1), un rival de molta exigència, com el Fundación Rayo Vallecano, amb qui els blaugrana no han pogut aquest matí (0-2).

El Fundació Barça tancarà la temporada el pròxim dissabte 17 de juny, jugant el Torneig DICUP a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

Declaracions de Sergi Mascarell, entrenador del Fundació Barça

“El desequilibri físic respecte dels equips als quals ens hem enfrontat ens ha obligat a oferir un rendiment excel·lent per no passar dificultats. En cap dels partits, però, ens hem donat per vençuts. Sempre hem jugat amb un alè de superació i amb ganes d’equilibrar la balança. Estem molt satisfets de l’esforç, la implicació i la fortalesa que ha manifestat aquest grup, tot i les adversitats que ha passat. Ens quedem amb això”