Dues victòries i una derrota en el debut a LaLiga Genuine 2023/24

El Fundació Barça guanya el Reus i el Saragossa i perd davant el Sevilla al Complex Esportiu Futbol Salou

El primer cap de setmana de LaLiga Genuine 2023/24 ha estat molt profitós per als homes i dones del Fundació Barça, en l’àmbit esportiu i també pel que fa a la convivència amb els altres equips que s’han donat cita al Complex Esportiu Futbol Salou. De fet, l’experiència viscuda a Tarragona va començar divendres, amb una visita a Port Aventura, on l’equip blaugrana va coincidir amb Javier Saviola, tot un Legend del Barça que és també ambaixador de LaLiga.

Ahir, dissabte 18, al matí va començar la competició i el Fundació Barça va guanyar el primer partit al Fundació Futbol Base Reus (2-1), després de 40 minuts de futbol molt disputats. A la tarda, però, va tocar entomar una derrota davant el Sevilla CF, també per 2-1. En la matinal d’avui, diumenge 19, els blaugrana han tornat a celebrar una victòria, en aquest cas per 4-0, davant el Real Zaragoza. El Fundació Barça, en tot cas, ha evidenciat en tot moment els valors que transmeten els tècnics i les psicòlogues a aquest equip.

El patró de la Fundació Xavier Martínez i el vicepresident de l’Àrea econòmica del FC Barcelona, Eduard Romeu, han acompanyat l’equip Fundació Barça durant aquesta 1ª Fase de LaLiga Genuine 2023/24.

Fins al febrer

La competició continuarà per al Fundació Barça Genuine, en la seva segona fase, el cap de setmana del 3 i 4 de febrer de 2024, a la Ciudad Deportiva Bahía de Cádiz. Allà, el conjunt blaugrana jugarà amb el Còrdova, l’Osasuna i el Girona. Dos mesos més tard, el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, tocarà viatjar a Tenerife per jugar, a la Ciudad Deportiva Javier Pérez, amb el Celta, el Llevant i l’Eivissa. Finalment, el Fundació Barça Genuine tancarà la competició a la Ciudad Deportiva Fernando Santos de la Parra de Getafe, els dies 8 i 9 de juny, davant del Mallorca, el Nàstic de Tarragona i el València.