El Johan Cruyff ovaciona el Fundació Barça

Durant la mitja part del Barça – Betis, les jugadores i els jugadors d’aquest equip, amb la companyia dels seus entrenadors i les seves psicòlogues, s’han presentat davant del públic del Femení des de la gespa i han ballat la haka

Primer va ser la solemnitat del Camp Nou, en la presentació oficial de la temporada, després la màgia del Palau i avui li ha tocat a l’estadi Johan Cruyff rebre els homes i les dones del Fundació Barça, que estan a punt de jugar la segona Fase de LaLiga Genuine. Ha estat durant la mitja part del Barça – Betis, corresponent a la divuitena jornada de la primera divisió femenina: la plantilla i el cos tècnic d’aquest equip de futbol, format per persones amb discapacitat intel·lectual, han aparegut al rectangle de joc i han saludat els 4.898 espectadors, que els han respost amb una sonada ovació. Tot seguit, han ballat la cèlebre haka i la connexió amb la gradería s’ha fet encara més gran.

La visita del Fundació Barça al Johan Cruyff ha agradat especialment Aitana Bonmatí, que no ha perdut l’oportunitat de saludar les jugadores i els jugadors d’aquest equip, del qual n’és l’ambaixadora.

Els pròxims 18 i 19 de febrer, el Fundació Barça jugarà la segona fase de LaLiga Genuine a la Ciutat Esportiva Dani Jarque de Sant Adrià de Besós. Els blaugrana, actuals campions del grup ‘Compañerismo’ d’aquesta competició, juguen ara al grup ‘Deportividad’.