El Fundació Barça viu la màgia del Palau

Convidats per Sergi Martínez, els jugadors i jugadores d’aquest equip han assistit al Barça-Granada i han ballat la haka durant el descans del partit

Dimecres de la setmana passada, Sergi Martínez, aler del primer equip de bàsquet del FC Barcelona, es va trobar amb Guillem Anglès, jugador del Fundació Barça, i el va convidar, juntament amb els seus companys i companyes, al partit de Lliga ACB que s’ha disputat avui al Palau Blaugrana entre el Barça i el Coviran Granada. Guille, que també és internacional per Espanya en la selecció de bàsquet per a persones amb discapacitats, va acceptar la invitació i ha pogut veure en directe, amb la resta de la plantilla del Fundació Barça, l’equip de Saras Jasickevicius.

Abans del partit, hi ha hagut fotografia del Fundació Barça amb el Barça de bàsquet, en una divertida i emotiva trobada. Després, els jugadors i les jugadores d’aquest equip, acompanyats del seu cos tècnic, han seguit amb emoció el Barça-Granada a peu de pista. El seu moment, però, ha arribat a la mitja part, quan han saltat a la pista del Palau amb tots els honors per ballar la cèlebre haka davant de l’afició culer. A més, una llegenda del bàsquet blaugrana, Juan Carlos Navarro els ha regalat una pilota signada per ell mateix. Ben segur que Guillem Anglès i els seus companys i companyes no oblidaran la tarda d’avui ni la màgia del Palau.