Dues victòries i una derrota del Fundació Barça en la segona fase de LaLiga Genuine

En l'exigent grup Deportividad, els blaugrana guanyen l'Atlètic de Madrid i el Tenerife i cauen davant del Getafe

LaLiga Genuine Santander 2022/23 ha continuat aquest cap de setmana per al Fundació Barça a la Ciutat Esportiva Dani Jarque del RCD Espanyol. Tal com va passar en la jornada inaugural de la temporada, disputada a Tarragona el passat mes de novembre, l'exigència, física i esportiva, dels rivals ha estat considerable. I és que, per decisió de l'organització de LaLiga Genuine, el campió del grup Compañerismo del curs passat competeix ara en el grup Deportividad. Així i tot, no abandona la idea de ser, per damunt de tot, un equip inclusiu i equitatiu.

Dissabte al matí el rival va ser el Getafe, en el partit que va obrir la competició, i la victòria va somriure als madrilenys per 0-2. A la tarda, en un enfrontament carregat d'intensitat, el Fundació Barça va superar l'Atlètic de Madrid per 1-2. Finalment, avui diumenge al migdia els blaugrana han superat per 2-0 el Tenerife.

Al marge del que ha passat damunt del terreny de joc, durant aquest cap de setmana els homes i dones del Fundació Barça han tornat a gaudir d'una experiència carregada d'emotivitat i de bons moments. La tercera fase de LaLiga Genuine Santander 2022/23 es jugarà a Vigo, del 14 al 16 d’abril, i la quarta, a Vila-real, del 9 a l’11 de juny.

Declaracions d'Emilio Gómez, entrenador del Fundació Barça

"Ens estem adaptant a aquesta nova categoria. En la primera fase vam tenir algunes dificultats, contra equips molt forts que ens exigien més. Per això, en aquesta segona fase ja venim més conscienciats i estem gaudint més, en l'àmbit competitiu i també com a grup. Es veu en la felicitat que hi ha a l'hora de celebrar els gols, perquè ens costen més d'aconseguir que l'any passat"

"El nostre objectiu és no abaixar mai els braços. Ser bons companys, esforçar-nos i buidar-nos en els partits"