Balanç molt positiu del Fundació Barça a Vigo

L’equip blaugrana ha guanyat el Fuenlabrada i el Sevilla i no ha pogut amb el Girona en la tercera Fase de LaLiga Genuine Santander

La Ciutat Esportiva de A Madroa, a Vigo, ha estat l’escenari de la tercera fase de LaLiga Genuine Santander 2022/23, aquest cap de setmana. I el Fundació Barça ha fet un molt bon paper: a més de gaudir, novament, d’una experiència personal molt positiva, els homes i les dones d’aquest equip han sumat dues victòries en tres partits.

El cap de setmana va començar ahir dissabte al matí: amb una brillant actuació, sobretot en els dos primers quarts, el Fundació Barça va superar el Fuenlabrada per 3-0. A la tarda, triomf també, en aquest cas contra el Sevilla per 0-1. D’aquest partit és destacable el fet que els blaugrana van deixar-se fer un gol, que suposava l’empat en el segon quart, després d’haver marcat quan un jugador rival era a terra, lesionat.

Aquest matí, el Fundació Barça ha perdut amb el Girona, en un partit molt disputat (2-1). En tot cas, ha tancat la tercera fase de la LaLiga Genuine amb un balanç força positiu, tenint en compte que competeix en el grup Deportividad, de molta més exigència física i esportiva que el grup Compañerismo, del qual va ser el campió el curs passat.

La quarta, i última, fase de LaLiga Genuine Santander tindrà lloc el 10 i 11 de juny, a Vila-real. El Fundació Barça jugarà amb el Fundación Celta Integra, el Càdis CF i el Fundación Rayo Vallecano.

Declaracions de Josep Ferrer, entrenador del Fundació Barça

“L’actitud del nostre equip, des que vam arribar a Vigo ha estat molt bona. Hi havia moltes ganes de jugar, i de jugar bé. Estic molt satisfet de veure com en cada viatge, en cada partit, anem creixent”-

“No estem frustrats per la derrota davant el Girona. A tots ens agrada guanyar, però sempre subratllem la importància del com. Més enllà de mirar el resultat, hem de veure perquè hem perdut. Hem tingut un partit amb unes dificultats més grans que de costum, l’exigència ha estat més alta, en molts moments hem aconseguit superar-la i en altres ens ha faltat creure una mica en la nostra idea de joc. ”

Declaracions de Beth Puigdesens, psicòloga del Fundació Barça

“A Vigo hem viscut una explosió continuada d’emocions. Sabíem que ens esperaven tres partits molt complicats i hem viscut moments de ràbia, de nervis, d’alegria i d’eufòria. Estem contents, en general, per com ha anat tot. A banda dels resultats, tots i totes han fet un esforç gran per superar-se, com a esportistes i com a persones. Aquest creixement personal és un dels nostres objectius més importants”.