El Fundació Barça entrega el trofeu de LaLiga Genuine al Museu

Joan Laporta amb membres de l'equip i l'staff del Fundació Barça durant el lliurament del trofeu al Museu.

Els jugadors i jugadores de l’equip format per persones amb discapacitat intel·lectual han estat acompanyats pel president Joan Laporta i la directora general de la Fundació, la doctora Marta Segú

El Fundació Barça, l’equip format per persones amb discapacitat intel·lectual, que ha competit per primera vegada en LaLiga Genuine durant la temporada 2021/22, ha fet entrega, aquest dilluns 11, al Museu del FC Barcelona del trofeu conquerit en proclamar-se campió del grup ‘Compañerismo’ d’aquesta competició. Els jugadors i jugadores han col·locat la primera copa de la seva història en la vitrina Actualitat, on s’exposen els altres 16 títols aconseguits pels equips professionals del Club la temporada 2021/22.

Amb aquest acte, que han volgut compartir el president Joan Laporta i la doctora Marta Segú,  directora general de la Fundació FC Barcelona, la plantilla i el cos tècnic del Fundació Barça culminen el seu exitós primer any d’existència. “Avui el Barça és més que un club també gràcies a vosaltres. Jo diria que especialment gràcies a vosaltres. Estem molt orgullosos i us demano que continueu així. Ara ve el més difícil, que és mantenir-se a dalt de tot. Seguiu fent cas als vostres entrenadors i entrenadores per aconseguir-ho”, ha manifestat el president Laporta en la seva al·locució. “Guanyar és molt bonic, però no val tot per guanyar. Quan diem que el Barça és un club amb valors ens referim a aquestes coses. I vosaltres heu donat un exemple”, hi ha afegit.

Els 24 esportistes (20 homes i 4 dones) que formen l’equip Fundació Barça han viscut una experiència altament positiva aquesta temporada i, paral·lelament, els resultats esportius han estat immillorables. De fet, han estat campions de les tres competicions en què han participat. La principal d’aquestes és LaLiga Genuine, de la qual han estat els guanyadors del grup ‘Compañerismo’, però, a més, han guanyat la DICUP, el torneig amb uns altres set equips catalans que es va disputar a la Ciutat Esportiva el 19 de juny, i The Original Challenge, el triangular que aplegava, per primer cop, equips Genuine d’Europa i d’Amèrica, que es va jugar a Daytona (Florida, EUA) el 2 de juliol.

El trofeu de LaLiga Genuine va ser creat l’any 2017, quan es va posar en marxa la competició, a partir d’un disseny realitzat per persones amb discapacitat intel·lectual que treballaven a l’agència de comunicació La Casa de Carlota, amb seu a Barcelona.

Accedeix a l'Instagram del Fundació Barça