Aitana Bonmatí i Sergi Roberto, ambaixadors 2022/23 del Fundació Barça

La migcampista internacional i el tercer capità del primer equip prenen el relleu d’Alexia Putellas i Gerard Piqué

Si en la temporada d’estrena del Fundació Barça els seus ambaixadors van ser Alexia Putellas i Gerard Piqué, en aquest segon curs ho seran uns altres dos futbolistes de primer nivell: Aitana Bonmatí i Sergi Roberto. La dorsal 14 de l’equip femení i el dorsal 20 del masculí, que sovint han demostrat el seu compromís amb els assumptes de caràcter social, agafen, doncs, el relleu.

Aitana, que és especialment sensible amb les persones amb síndrome de Down i participa en diferents projectes de la Fundació FC Barcelona, no n’amaga la satisfacció: “Estic molt orgullosa. Des de fa anys col·laboro amb la Fundació i amb diferents iniciatives solidàries. Per això, vincular-me amb els Genuine em fa molt feliç. L’esport és el millor canalitzador per aportar el nostre granet de sorra a la societat, en la lluita per la igualtat. Al voltant de la pilota, totes i tots som iguals. Que el Club aposti per aquest projecte em fa sentir encara més orgullosa de pertànyer al Barça. Donaré el meu suport incondicional”.

Sergi Roberto ha ofert sovint la seva imatge per sumar-se a causes com ara la lluita contra el càncer de mama i l’ELA i també acull amb orgull el seu padrinatge: “No es pot dir que no a una proposta com la de ser ambaixador del Fundació Barça Genuine. Per a mi és un honor apadrinar aquest equip d’homes i dones valents, que segurament han hagut de superar moltes dificultats i que dignifiquen la samarreta del FC Barcelona. Som-hi, doncs! Ens ho passarem molt bé”.