Bonica estrena internacional del Fundació Barça

L'equip format per futbolistes amb diversitat funcional ha compartit una divertida matinal de futbol amb el Seignosse Capbreton Soustons francès

El primer partit internacional del Fundació Barça ha estat un esdeveniment de primer ordre dins dels actes del Mes Europeu de la Diversitat organitzats pel FC Barcelona i una experiència molt positiva per als jugadors i jugadores blaugrana. La trobada amb el Seignosse Capbreton Souston FC, un equip que aplega futbolistes de tres localitats del sud-oest francès, ha tingut lloc en el Camp 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper, en un matí primaveral, i ha suposat una vivència molt enriquidora per a catalans i francesos.

"Els nostres jugadors i jugadores estan vivint tot de primeres experiències en poc temps", explicava Josep Ferrer, un dels tècnics del Fundació Barça, després del partit. "S'han vestit de blaugrana per primer cop, han jugat per primer cop a LaLiga Genuine... I ara, per primera vegada un partit internacional. És un no parar. Tots plegats estem vivint un munt de sensacions i d'il·lusions", hi afegia. Sobre el Seignosse Capbreton Souston, Ferrer destacava que: "han vingut molt motivats, però la intensitat del partit ens ajudarà a arribar ben preparats a la segona fase de LaLiga Genuine, el cap de setmana que ve, a Màlaga".

Per la seva banda, Olivier Soudar, cap de l'expedició de l'equip francès, no amagava la seva alegria per l'experiència viscuda pels seus jugadors i jugadores. "Ha estat com un somni. A més del partit, hem pogut visitar el Camp Nou i el Museu del FC Barcelona. Esperem que el Fundació Barça ens torni la visita ben aviat".

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA