El Fundació Barça jugarà amb el València, l’Almeria i el Leganès en l’estrena de LaLiga Genuine 2022/23

Els blaugranes debutaran en el grup Deportividad a Salou, on es jugarà la primera fase de la competició, el 12 i el 13 de novembre

La segona temporada del Fundació Barça en LaLiga Genuine Santander començarà al Complex Esportiu Futbol Salou (Tarragona). L’equip campió del grup Compañerismo del curs passat jugarà aquesta temporada 2022/23 en el grup Deportividad i debutarà, el pròxim 12 de novembre, davant el València CF i la UD Almeria, a les 10 i les 16 hores respectivament. L’endemà, diumenge 13, el rival serà el CD Leganès, a les 12 hores.

El Fundació Barça Genuine viatjarà divendres 11 de novembre a terres tarragonines per participar en la cerimònia d’inauguració de la 1a fase de LaLiga Genuine Santander, que tindrà lloc al Nou Estadi Costa Daurada de Tarragona, a partir de les 20 hores d’aquell dia, i que organitzarà el Gimnàstic de Tarragona.

A més del València, l’Almeria i el Leganès, en el grup Deportividad, on jugarà aquesta temporada el Fundació Barça Genuine, hi ha el RCD Espanyol, el Fundación Atlético de Madrid, el Sevilla CF, el Cadis CF, el CD Tenerife, el Fundación Celta Integra, el Fundación Rayo Vallecano, el Girona CF, el CF Fuenlabrada i el Getafe CF. Aquesta temporada, LaLiga Genuine Santander es jugarà en quatre fases, una més que el curs passat.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA