El Fundació Barça jugarà amb el Getafe, l’Atlètic de Madrid i el Tenerife en la segona fase de LaLiga Genuine

Els partits es disputaran a la Ciutat Esportiva Dani Jarque de Sant Adrià de Besòs, aquest dissabte i diumenge, 18 i 19 de febrer

Torna LaLiga Genuine Santander i al Fundació Barça li toca jugar, demà dissabte, 18 de febrer, amb el Getafe CF i l’Atlètic de Madrid, a les 10 i les 16.30 hores respectivament. Demà passat, diumenge 19, el rival serà el CD Tenerife, a les 12 hores. El campió del grup ‘Compañerismo’ de la temporada passada ha estat inclòs aquest curs en el grup ‘Deportividad’, en què l’exigència física i esportiva és molt més alta. En la primera fase del torneig, a Tarragona, el mes de noviembre passat, els blaugranes van guanyar un partit i en van perdre dos. Tot i així, el Fundació Barça no abandona la idea de ser, per damunt de tot, un equip inclusiu i equitatiu.

L’equip amfitrió de la segona fase de LaLiga Genuine és el RCD Espanyol i és per això que els partits es jugaran a la Ciutat Esportiva Dani Jarque de Sant Adrià de Besòs. La tercera fase de la competició es jugarà a Vigo, del 14 al 16 d’abril, i la quarta, a Vila-real, del 9 a l’11 de juny.

Declaracions de Josep Ferré, entrenador del Fundació Barça

“Encarem aquest cap de setmana com sempre: amb molta il·lusió i moltes ganes de jugar. Seran tres partits més, aquesta vegada d’una competició com és LaLiga Genuine, que serviran per continuar reafirmant-nos en el treball que fem setmana rere setmana amb els nostres jugadors i jugadores”.