Piqué i el Fundació Barça Genuine desaparellen mitjons en el Dia Mundial de la Síndrome de Down

En una acció conjunta amb la Fundació Aura, reivindiquen la igualtat d’oportunitats dins la societat de les persones d’aquest col·lectiu

Avui, 21 de març, Dia Mundial de les persones amb la Síndrome de Down, l’equip Fundació Barça Genuine i el seu ambaixador, Gerard Piqué, reivindiquen aquest col·lectiu com a ciutadans amb dret a una vida en igualtat de condicions i d’oportunitats que la resta de la societat. El FC Barcelona, en una acció conjunta amb la Fundació Aura, participa en la campanya mundial de la Down Syndrome International Association, que proposa posar-se un mitjó diferent a cada peu per tal de donar visibilitat a la diversitat i la singularitat de totes les persones.

Així, doncs, Piqué i les jugadores i jugadors del Fundació Barça Genuine llueixen mitjons desaparellats i animen a tothom a fer-ho. Es tracta de desaparellar els mitjons de la manera més divertida possible i compartir-ho a les xarxes socials amb els hashtags #InclusionMeans, #BeInclusiver i #LotsOfSocks.

Amb la campanya #InclusionMeans, la Fundació Aura, una de les entitats col·laboradores de l’equip Fundació Barça Genuine, vol donar a conèixer el que suposa la inclusió social de les persones amb la síndrome de Down.