El Barça d’hoquei patins visita els infants a l’hospital Parc Taulí de Sabadell

La plantilla d’hoquei patins del FC Barcelona ha visitat els nens i nenes que pateixen malalties diverses a l’hospital Parc Taulí de Sabadell en una jornada que ha estat molt especial per a tots. Els jugadors Sergi Fernàndez, Carles Grau, Ignacio Alabart, Sergi Panadero, Xavi Barroso, Marc Grau, Sergi Llorca, Eloi Cervera i João Rodrigues han visitat aquest centre hospitalari acompanyats del coordinador esportiu Gaby Cairo.

La presència de l’equip d’hoquei ha despertat una gran expectació a la zona de l’hospital on estan ingressats aquests infants. Aquesta visita és un moment d’alegria i emoció per a ells, sensacions que també viuen d’una manera molt especial els jugadors. La trobada amb els jugadors i la possibilitat de viure en primera persona l’experiència Barça representa la millor de les teràpies possibles per a aquests infants, alguns dels quals pateixen greus malalties.

Aquesta activitat es realitza en el marc de la iniciativa solidària “Nadal tot l’any” de la Fundació FC Barcelona. Conscients de la capacitat que el Club i els seus esportistes tenen per aportar emocions positives a infants en situació de malaltia en el transcurs de la seva hospitalització, la Fundació organitza cada mes visites als hospitals de les diferents seccions esportives per donar suport a aquests infants i a les seves famílies. La iniciativa forma part del programa de ‘Benestar Emocional Pediàtric’ de la Fundació FC Barcelona.