El Fundació Barça 2022/23 es posa en marxa en el millor escenari

Els jugadors i jugadores d’aquest equip s’han presentat a l’Spotify Camp Nou després de l’estrena del curtmetratge ‘Quan guanyar-ho tot no és el més important’, que recull les seves experiències de la temporada passada

La foto oficial de la plantilla del Fundació Barça, amb el cos tècnic, els ambaixadors -Aitana Bonmatí i Sergi Roberto-, la directora general de la Fundació, Marta Segú, i el president Joan Laporta, ha tancat el lluït acte de presentació d’aquest equip, que ha tingut lloc avui a l’Spotify Camp Nou i al Museu del FC Barcelona. El campió del grup Compañerismo de LaLiga Genuine 2021/22 s’ha posat a caminar en el mateix escenari que el primer equip i amb tota l’atenció dels mitjans de comunicació. Demà mateix viatjarà a Tarragona, on aquest cap de setmana començarà a jugar LaLiga Genuine 2022/23.

Els jugadors i jugadores del Fundació Barça no oblidaran una jornada en què han sortit pel túnel de vestidors de l’Estadi, un per un, una per una, escoltant els seus noms, i han tornat a ballar la cèlebre haka en companyia del president del Club, la directora general de la Fundació i els seus ambaixadors.

Àngels Prieto, la presentadora de l’acte, ha conversat breument amb una de les futbolistes del Fundació Barça, Yenny Cabanillas, amb el tècnic Josep Ferré, i també amb Aitana Bonmatí i Sergi Roberto, abans que el president Laporta prengués la paraula per subratllar que ha estat un encert la creació d’aquest equip, per tot el que ha comportat de positiu per als seus jugadors i jugadores, i s’ha mostrat especialment orgullós del seu comportament i de l’esforç que han demostrat. “Toca engegar una nova temporada. Amb noves incorporacions, a l’equip i al cos tècnic, però amb la mateixa il·lusió i amb la mateixa idea de competir per guanyar i per seguir creixent com a persones”, ha conclòs.

El documental

Abans del que s’ha viscut a l’Spotify Camp Nou, hi ha hagut una primera part de la presentació a la sala audiovisual de la segona planta del Museu. Allà s’hi ha projectat ‘Quan guanyar-ho tot no és el més important’, el curtmetratge, de dotze minuts de durada, produït per Barça Studios, que recull les experiències viscudes pel Fundació Barça en la seva temporada d’estrena, així com els èxits que va assolir, a dins i a fora dels terrenys de joc.

Han assistit a l’acte el Conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, Carles Campuzano, el director del Servei Català de Trànsit i  membre del Consell d’Accessibilitat de Catalunya i del Consell Social de l’Institut Guttmann, Ramón Lamiel, i Ramon Vilà, representant del districte de les Corts.

Debut a LaLiga Genuine 2022/23 aquest cap de setmana

Demà, el divendres 11 de novembre, l’equip Fundació Barça viatjarà a terres tarragonines per jugar la primera fase de LaLiga Genuine en el Complex Esportiu Futbol Salou. L’equip campió del grup Compañerismo del curs passat jugarà aquesta temporada 2022/23 en el grup Deportividad i debutarà, el dissabte 12 de novembre, davant el València CF i la UD Almeria, a les 10 i les 16 hores respectivament. L’endemà, el diumenge 13, el rival serà el CD Leganès, a les 12 hores.