Las Palmas, Màlaga i Bilbao, seus de LaLiga Genuine Santander per a l’equip Fundació Barça

Debutarà a la competició el primer cap de setmana d’abril, jugarà la segona fase al maig i la tercera, al juny

Ja es coneix el calendari de LaLiga Genuine Santander 2021/22, la primera en la qual participarà l’equip Fundació Barça Genuine. La competició tindrà lloc durant tres caps de setmana, els mesos d’abril, maig i juny. L’equip, que forma part del grup Compañerismo, disputarà la primera fase a la Ciudad Deportiva de Barranco Seco de Las Palmas, el cap de setmana de l’1, 2 i 3 d’abril. La segona fase per als blaugrana tindrà lloc a La Rosaleda de Màlaga, els dies 13, 14 i 15 de maig. I la tercera i, definitiva, fase serà a la Ciudad Deportiva de Lezama, a Bilbao, el 3, 4 i 5 de juny.

Aquests són els 17 possibles rivals de l'equip blaugrana: Fundación Club Atlético de Madrid, Sevilla FC, RC Deportivo de La Coruña, Real Betis Balompié, Real Sociedad Fundazioa, Levante UD EDI, Fundació Futbol Base Reus, Gimnàstic de Tarragona, RCD Mallorca, Villarreal CF, Elche CF, Granada CF, Fundación Albacete, SD Eibar Fundazioa, UD Las Palmas, SD Huesca i Fundación Málaga CF.

Pots seguir l'equip Fundació Barça Genuine al seu compte d'Instagram