El Fundació Barça, premiat per Aura Fundació com a projecte inclusiu

El premi el va recollir Maite Laporta, responsable de l’Àrea de Diversitat, Igualtat i Inclusió del Club

L’equip format per homes i dones amb discapacitat intel·lectual va ser distingit en la gala d’estiu d’aquesta entitat

Un premi més per al Fundació Barça. El campió de LaLiga Genuine, la DICUP i The Original Challenge va ser guardonat per Aura Fundació com a projecte inclusiu en la seva gala d’estiu que, sota el títol ‘La pel·lícula de la teva vida’, va tenir lloc al cinema Aribau de Barcelona dijous 7 de juliol. Aquesta entitat és, precisament, una de les principals col·laboradores de l’equip format per esportistes amb discapacitat intel·lectual. Concretament, aporta set jugadors i dues jugadores al Fundació Barça.

Un d’ells, Abel Bau, va parlar en nom de la resta de l’equip en una emotiva al·locució. “Estic complint el somni de qualsevol nen, que és ser jugador del Barça. Fets com aquest demostren que el Barça és, de veritat, més que un Club”, va dir. “No tenia ganes de res i ara mateix crec en mi mateix. Gràcies al meu esforç i al meu sacrifici, m’he aprimat 50 quilos”, va explicar també. El premi el va recollir Maite Laporta, responsable de l’Àrea de Diversitat, Igualtat i Inclusió, que va subratllar el suport de Maria Cabré, la directora d’Aura, en la creació de l’equip Fundació Barça. “Hi ha moltes persones que han aportat el seu granet de sorra en aquest projecte. Com diu el nostre himne, ‘tots units fem força’”, va destacar també en el seu discurs.

Aura Fundació és una entitat creada l’octubre de 1989 amb l’objectiu de millorar la vida de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la inclusió social i laboral, seguint la metodologia de “Treball amb Suport”.