El Fundació Barça Genuine oferirà el triplet als culers

Abans del Barça-Elx, els jugadors i jugadores del Fundació Barça saltaran a la gespa de l’Spotify Camp Nou amb els trofeus de LaLiga Genuine Santander, la DICUP i The Original Challenge

En els moments previs al Barça-Elx que es jugarà aquest dissabte, 17 de setembre, a les 16.15h, el Fundació Barça Genuine oferirà a l’afició culer els tres títols que va aconseguir el curs passat. Aquest equip, format per homes i dones amb discapacitat intel·lectual, es va crear fa un any i, en la seva primera temporada, va guanyar les tres competicions en què van participar: LaLiga Genuine Santander, el torneig DICUP i The Original Challenge.

No será la primera vegada que els jugadors i les jugadores del Fundació Barça Genuine saluden a l’afició blaugrana des de la gespa de l’Estadi: ja ho van fer el passat 13 de març, just abans de començar a competir en LaLiga Genuine Santander. Aquell día, a més, van ballar la célebre haka des del cercle central.

El primer amistòs

La visita a l’Spotify Camp Nou dels jugadors i jugadores del Fundació Barça Genuine es produirà el día abans del seu primer amistós de pretemporada, que tindrà lloc a les 12 hores de diumenge 18, al camp 5 de la Ciutat esportiva Joan Gamper, davant el Hamble Club FC Pan-Disability anglès. Serà el seu tercer partit internacional: el 8 de maig passat van jugar, a casa, un amistós contra el Seignosse Capbreton Souston francès i el 2 de juliol, a Daytona (Florida, Estats Units), van jugar contra l’Orlando City nord-americà un partit que va suposar la consecució de The Original Challenge.

El Hamble Club FC Pan-Disability viatjarà a Barcelona des de la localitat anglesa de Hamble-Le-Rice, Southampton, Hampshire. Les jugadores i jugadors d’aquest equip, amb els membres del seu cos tècnic, han estat convidats a presenciar el Barça-Elx de dissabte i diumenge, després de jugar amb el Fundació Barça Genuine, gaudiran del Tour Camp Nou.

Declaracions de la Dra. Marta Segú, Directora general de la Fundació FC Barcelona

“El triplet del Fundació Barça Genuine és la cirereta del pastís d’una temporada de debut molt positiva. Encara més important que els éxits esportius ha estat, sens dubte, la millora personal que han experimentat tots els homes i dones que formen part d’aquest equip. Tan de bo el curs que estem a punt d’encentar sigui igualment positiu”

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA