El cos tècnic

Generosos i sobradament preparats

Sergi Mascarell

(Barcelona, 04/06/1972) Entrenador principal, ha treballat a clubs com al Banyoles, Muntanyesa, Mataró, Europa o Premià. Té experiència amb esportistes amb diversitat funcional a la Fundació Esmen.

Josep Ferré

Barcelona (26/11/1983). Segon entrenador. Ha treballat a Egipte, Hong Kong, Tailàndia, Japó, Puerto Rico i l’Índia. Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física, té el títol d'entrenador (tercer nivell).

Tina Gonzalez

(Vic, 14/03/1973). Psicòloga. Directora de l’Àrea Laboral de les persones discapacitades de la Fundació Sant Tomàs.

Emilio Gómez

Barcelona, 09/08/1986). Tècnic ajudant. Ha treballat a a l’Aràbia Saudita, Líban, Xina, Mèxic, Estats Units, Xile i Suïssa. Té el segon nivell del títol d'entrenador, i un Master en docència i gestió esportiva.

Beth Puigdesens

(Vic, 06/12/1972). Professional de la psicologia clínica i de la salut. Fundadora del Club Patí Riuprimer, també fa teràpia amb animals i ha treballat en una residencia de gent gran.

Francesc Martínez

(Igualada, 25/04/1970). Entrenador-psicòleg. Treballa des de fa cinc anys amb joves amb diversitat funcional al CF Igualada Inclusiu. Graduat en psicologia per la UOC, té els títols d'entrenador (nivell 1).