El Fundació Barça comença a Las Palmas la seva participació a LaLiga Genuine

Una representació dels 24 equips que participaran en la primera jornada de LaLiga Genuine.

L’equip blaugrana s’enfrontarà al Fundación Albacete i a la UD Las Palmas en la jornada d’avui

Els jugadors i jugadores de l’equip Fundació Barça Genuine, que es troben a l’illa de Gran Canaria des d’ahir, disputaran avui la jornada inaugural de la primera fase LaLiga Genuine 2021/22 a Las Palmas. Aquest matí, a partir de les 10.30 hores, s’enfrontaran al Fundación Albacete i aquesta tarda, a les 19.30 hores, jugaran contra l’amfitrió, la UD Las Palmas.

Ahir al vespre va tenir lloc l’acte d’inici de la quarta temporada de LaLiga Genuine a la Ciudad Deportiva Barranco Seco, que acollirà aquesta primera fase del torneig. Javier Tebas, president de LaLiga, i Miguel Ángel Ramírez Alonso, president de la UD Las Palmas, van liderar una cerimònia en la qual també va participar l’alcalde de Las Palmas, Augusto Hidalgo, i alguns membres del govern de Canàries.

El Fundació Barça, que debuta en la competició, va encapçalar la desfilada dels 24 equips que participaran en aquesta primera fase de LaLiga Genuine a Las Palmas. Guille i Montse van representar l’equip blaugrana, juntament amb el tècnic Emilio Gómez. La resta de l’expedició la formen els tècnics Sergi Mascarell, Josep Ferré i Tina González, i els futbolistes Abèlix, Sergio Rodríguez, Vladi, Miquel, Pol, Dani, Jenny, Manel, Ale, Pove, Kamal, Coder i Amine.