En marxa el Fundació Barça 2023/24

Dissabte passat va jugar tres amistosos a Torelló i demà comença els entrenaments a la Ciutat Esportiva

El tercer curs en la història del Fundació Barça Genuine s’iniciarà dimecres 6 de setembre amb la primera sessió d’entrenament al Camp 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper. L’equip blaugrana, format per homes i dones amb discapacitat intel·lectual, ja va jugar, però, els seus tres primers partits amistosos dissabte passat, amb l’Insercor Cornellà, l’Arquera de Mataró i el CA La Garrotxa. Ho va fer en el marc de la Catalunya Girls Cup de Torelló, un torneig en què hi varen participar dos equips de categoria infantil femenina i un equip de categoria juvenil femenina del Futbol Base del FC Barcelona. El Fundació Barça Genuine i els equips femenins del Club van comptar amb el suport d’Eduard Romeu (vicepresident econòmic de la Junta Directiva del FC Barcelona) i del patró de la Fundació Barça, Josep Puigdollers.