El Fundació Barça viu una bonica experiència a Cadis

Els blaugrana guanyen el Tenerife i el Las Palmas i cauen davant el Girona a la Ciudad Deportiva Bahía de Cádiz, en la 2a Fase de LaLiga Genuine

La segona Fase de LaLiga Genuine 2023/24 s’ha jugat aquest cap de setmana a Cadis i els jugadors i jugadores del Fundació Barça han viscut, novament, unes jornades d’esport i convivència molt positives. L’experiència va començar divendres, amb l’arribada a la ciutat andalusa i l’acte de presentació, que va tenir lloc a l’estadi Nuevo Mirandilla. Com és costum, va desfilar una representació de cadascun dels 22 equips participants.

Ahir, dissabte 3 de febrer, al matí el Fundació Barça va perdre el primer partit, amb el Girona CF (2-1). A la tarda, però, hi va haver victòria davant el Tenerife (2-0). En la matinal d’avui, diumenge 4, els blaugrana han tornat a guanyar, en aquest cas per 0-1, el Las Palmas. El Fundació Barça, en tot cas, ha evidenciat en tot moment els valors que transmeten els tècnics i les psicòlogues a aquest equip.

Fins a l’abril

La competició continuarà a LaLiga Genuine, en la seva tercera fase, el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, a Tenerife. Allà, el Fundació Barça jugarà a la Ciudad Deportiva Javier Pérez. Finalment, tancarà la competició a la Ciudad Deportiva Fernando Santos de la Parra de Getafe, els dies 8 i 9 de juny.