Una visitant molt especial en el 8M

Coincidint amb el dia de les dones, l’equip Fundació Barça va rebre la visita de la Noa Nishiyama, una noia japonesa amb discapacitat visual, jugadora de futbol sala i referent per a nens i nenes al seu país

En l’entrenament d’ahir a la tarda, al Camp 5 de la Ciutat Esportiva, els jugadors i jugadores de l’equip Fundació Barça van rebre la visita de la Noa Nishiyama, una noia de 22 anys, referent per a nois i noies que practiquen futbol adaptat al Japó. La Noa és també l’única jugadora dona que juga en el CA Soula, un equip de futbol sala per a futbolistes amb baixa visió. A més, col·labora com a entrenadora i educadora en l’equip Adaptation de Saitama, que treballa per a la inclusió de nens i nenes amb baixa visió a través de l’esport usant la metodologia SportNet, de la Fundació Barça. En aquest equip participen nens i nenes amb i sense discapacitat.

L’equip Fundació Barça va obsequiar la Noa Nishiyama amb una samarreta de la tercera equipació amb el dorsal 9, que porta en el CA Soula, i un pòster signat pels jugadors i jugadores del campió del grup Compañerismo de LaLiga Genuine 2021/22. L’experiència va ser molt enriquidora per a tots plegats.