L’Spotify Camp Nou aplaudeix el tres títols del Fundació Barça Genuine

Els jugadors i les jugadores del Fundació Barça han ofert a l’afició culer els trofeus de LaLiga Genuine Santander, la DICUP i The Original Challenge que van guanyar el curs passat

Abans de la disputa del partit Barça-Elx, els jugadors i les jugadores del Fundació Barça Genuine han saltat a la gespa de l’Spotify Camp Nou, acompanyats del seu cos tècnic, amb els tres trofeus que van guanyar la temporada passada: LaLiga Genuine Santander, el torneig DICUP i The Original Challenge. Els 85.073 espectadors presents a l’Estadi han acollit amb forts aplaudiments els èxits d’aquest equip, format per 20 homes i 4 dones amb discapacitat intel·lectual que, en la seva primera temporada d’existència, ha aconseguit totes les competicions en què ha participat.

Especialment important és el títol de LaLiga Genuine Santander, en el grup ‘Compañerismo’, ja que el Fundació Barça el va assolir després de sumar més punts de ‘fair-play’ que el Sevilla, amb qui havia empatat a punts en la classificació. Tenint en compte que el lema de la competició és “compartir abans que competir”, l’estrena va ser perfecta: els valors apresos pels jugadors i les jugadores blaugrana els van portar a l’èxit. En aquest sentit, és bo recordar que de les sis persones que formen el cos tècnic del Fundació Barça, tres treballen de manera específica els aspectes conductuals de l’equip.

Amistós internacional per començar

Han pogut presenciar l’ofrena del triplet des de la graderia de l’Estadi els jugadors i jugadores del Hamble Club FC Pan-Disability, l’equip anglès davant del qual demà, a les 12 del migdia, al camp 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper, el Fundació Barça debutarà en la pretemporada. Serà el seu tercer partit internacional: el 8 de maig passat van jugar, a casa, un amistós contra el Seignosse Capbreton Souston francès i el 2 de juliol, a Daytona (Florida, Estats Units), van jugar contra l’Orlando City nord-americà un partit que va suposar la consecució de The Original Challenge.

Aquest curs el Fundació Barça comptarà amb 30 futbolistes, sis més que el curs passat, i hi haurà més presència femenina.

Declaracions de Sergi Mascarell, entrenador del Fundació Barça Genuine

“Ha estat molt bonic oferir aquests èxits esportius a l’afició. Encara estem vivint amb l’emoció del que vam viure en la temporada que va acabar al juliol. Els jugadors han tornat carregats de ganes i d’entusiasme. Ara, l’objectiu prioritari és millorar a tots els nivells. Estem fent un treball molt interessant en cadascun dels jugadors i jugadores, desenvolupant les seves capacitats. En l’àmbit esportiu, volem fer alguna cosa més del que vam fer el curs passat. Hi posarem tot el nostre coneixement perquè així sigui”

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA