Comença el curs per al Fundació Barça Genuine

Aquesta temporada, el campió del grup ‘Compañerismo’ de LaLiga Genuine tindrà una plantilla de 30 jugadors i jugadores i un entrenador de porters

Coincidint amb l’inici del curs escolar, ha començat també la segona temporada de l’equip Fundació Barça Genuine, que durant la tarda d’aquest dimecres 7 de setembre s’ha entrenat a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Després de passar les pertinents revisions en els serveis mèdics del Club, els jugadors i jugadores blaugrana amb discapacitat intel·lectual s’han retrobat per tornar a la feina en una jornada plena de somriures i abraçades.

La temporada de debut va ser molt exitosa en l’àmbit esportiu, amb la consecució de LaLiga Genuine en el grup ‘Compañerismo’, el torneig DICUP i The Original Challenge, i també pel que fa a l’evolució personal dels 24 esportistes (20 homes i 4 dones) que van formar la plantilla del Fundació Barça Genuine. En el curs que acaba de començar el grup s’ampliarà fins a 30 esportistes, amb més presència femenina. L'altra novetat serà la incorporació d’un entrenador de porters al cos tècnic, sota la coordinació de Jesús Unzué. La resta de l’staff no canviarà: Sergi Mascarell, Josep Ferré, Emilio Gómez, Francesc Martínez, Beth Puigdesens i Tina González.

La pretemporada del Fundació Barça Genuine arrencarà diumenge 18 de setembre amb un amistós internacional, a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, davant del Humble Club FC-Pan Disability anglès.

Declaracions d’Emilio Gómez, entrenador del Fundació Barça Genuine

“Hem vist moltes ganes i molta felicitat, pel retorn als entrenaments, en els jugadors i les jugadores. L’objectiu d’aquesta temporada és millorar el joc de l’equip des de la col·lectivitat per, d’aquesta manera, millorar també les relacions en el grup. No serà fàcil millorar l’actitud i el compromís del curs passat, perquè van ser immillorables”.