La Fundació Barça entén l'esport com una eina fonamental per contribuir a la igualtat d'oportunitats i trencar els prejudicis envers l'activitat física i la diversitat funcional

Els nens i nenes amb diversitat funcional tenen dret a gaudir de les mateixes oportunitats educatives que qualsevol altre infant. Per aquest motiu, la Fundació Barça adapta la metodologia FutbolNet i promou grups específics d'infants amb diferents capacitats.

Transversalització de la inclusió:
La Fundació Barça, a través de la metodologia FutbolNet, posa en pràctica una proposta inclusiva amb què es promou que tots els grups puguin incloure infants i joves amb i sense diversitat funcional.

A Catalunya, hi havia, el 2018, 25.500 infants i joves d’entre 0-15 anys, segons el Departament de Treball, Afers Socials i Família.

tots units fem força

Aliances relacionades

Special Olympics

A la Fundació Barça creiem que l'esport pot ser una font de millora personal i física.

Veure Aliança

Cruyff Foundation

La Fundació Barça i la Cruyff Foundation col·laborem amb l'objectiu de fomentar la inclusió social de la infància i la joventut.

Veure aliança

Rebem suport d'empreses i fundacions del nostre país i d'arreu del món

Thom Browne

Partner del Club, dona suport a la Fundació en el Programa Per la Diversitat a set escoles públiques de Nova York, en col·laboració amb el Departament d’Educació (DOE) d'aquesta ciutat.

Projecte on participa

Rebem suport d'empreses i fundacions del nostre país i d'arreu del món