Projecte amb la Fundació Abertis a Brasil

Combatre els estigmes que afecten a les persones amb diversitat funcional

El projecte de la Fundació FC Barcelona i Fundació Abertis, en col·laboració amb Arteris, al municipi de Guarulhos (Sao Paolo) té com a principal objectiu la inclusió de menors amb diversitat funcional a través de l’esport i l’activitat física, en grups mixtes de nens i nenes amb i sense discapacitat. Així mateix, possibilita la iniciació esportiva a un col·lectiu que habitualment té dificultats per accedir a aquest tipus de recursos, i ofereix activitats extraescolars a les mateixes escoles on estudien els participants.

El projecte es desenvolupa a quatre escoles públiques de la xarxa municipal de Guarulhos, properes a la Rodovia Fernão Dias, infraestructura que gestiona Arteris, filial brasilera d'Abertis. Es treballa la inclusió social dels nens i nenes amb diversitat funcional i es busca que els participants que no tenen diversitat funcional aconsegueixin eines per poder jugar amb els altres. També s’ha format a 20 educadors amb la metodologia de la Fundació.

Per la diversitat

El projecte de la Fundació FC Barcelona i Abertis a favor de la inclusió