Activitats adaptades

Pràctica esportiva per fomentar una societat més inclusiva

La Fundació FC Barcelona, gràcies al suport de Konami, implementa al Japó un projecte amb diferents organitzacions esportives i socials per ajudar a crear una societat més igualitària i inclusiva. A través d'una estratègia de transferència metodològica de SportNet, es dona suport a educadores i entrenadores locals com a agents de canvi social, centrant l'esport com a eina d'inclusió de persones amb diversitat funcional. En el projecte hi participen federacions esportives de la Federació Japonesa de Futbol Inclusiu i entitats socials que treballen amb infants amb diversitat funcional.

El projecte afavoreix la participació de noies i nois en termes d'igualtat, independentment de les seves característiques i habilitats individuals, i busca crear espais totalment inclusius per a persones amb o sense diversitat funcional.

Per la diversitat

Projecte de la Fundació Barça i Konami al Japó