Entrenament de portes obertes del primer equip masculí, el 30 de desembre al Johan Cruyff

Com cada any, coincidint amb l’època de Nadal, la Fundació FC Barcelona promou aquest esdeveniment

El proper dia 30 de desembre tindrà lloc, a  partir de les 11 hores, a l’Estadi Johan Cruyff de la Ciutat Esportiva Joan Gamper el tradicional entrenament de portes obertes del primer equip de futbol masculí, un esdeveniment que, coincidint amb l’època de Nadal, cada any promou la Fundació FC Barcelona amb finalitats solidàries.

Els socis i les sòcies que hi vulguin assistir poden comprar les seves entrades, a un preu únic de 3 € (més 1,75 € de despeses de gestió), avui i demà. A partir de dimecres 20 de desembre, els aficionats i aficionades també podran adquirir les seves entrades.

COMPRA LES TEVES ENTRADES A TRAVÉS D'AQUEST ENLLAÇ

Cada persona podrà adquirir un màxim de quatre entrades. La recaptació anirà destinada íntegrament al Projecte Robots del Programa Benestar Emocional de la Fundació FC Barcelona, que permet a infants hospitalitzats o joves en situació de vulnerabilitat, que no tenen possibilitat de desplaçar-se a les instal·lacions del FC Barcelona, viure l’experiència “Barça” a través dels robots Pol i Joyce amb connexions d’àudio i vídeo.

D’altra banda, la tradicional visita dels jugadors als hospitals infantils tindrà lloc el proper dimarts 2 de gener del 2024. Aquest any, com a novetat, es visitaran també diversos centres d’acollida de menors tutelats de l’àrea de Barcelona, que ofereixen residència temporal als menors d’entre 0-18 anys, les famílies dels quals no se’n poden fer càrrec per diverses situacions de risc social.