Acord de col·laboració entre la Fundació FC Barcelona i TPV Cares, la plataforma social de TP Vision, patrocinador principal del FC Barcelona amb la marca Ambilight

La Dra. Marta Segú, directora general de la Fundació FC Barcelona, i Stefan van Sabben, director global de RSC i sostenibilitat de TPV, han signat l'acord

El conveni preveu la donació de televisors, pantalles professionals, monitors, altaveus i auriculars a hospitals pediàtrics i comunitats vulnerables d’infants i joves dins dels projectes de la Fundació

TPV Cares, la plataforma d’iniciatives d’impacte social de TP Vision, patrocinador principal del FC Barcelona amb la marca Ambilight que llueix el primer equip masculí a la màniga de la samarreta, ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació FC Barcelona per tres anys. L’objectiu de l’acord és donar suport a projectes que la Fundació FC Barcelona porta a terme a Catalunya i a diferents països dirigits a infants i joves vulnerables i en situació de risc en els àmbits de la salut, el benestar i l’educació. En concret, el conveni preveu la donació per part de TP Vision de productes com televisors, pantalles professionals, monitors, altaveus i auriculars de les seves empreses associades MMD (Monitors i Displays) i PPDS així com una donació monetària destinada als projectes de la Fundació.

L’acte de signatura del conveni ha tingut lloc aquest dilluns a les instal·lacions del FC Barcelona amb la presència de la Dra. Marta Segú, directora general de la Fundació FC Barcelona, i Stefan van Sabben, director global de RSC i sostenibilitat de TPV.

Creada el 2022, TPV Cares dona suport a comunitats, organitzacions benèfiques i projectes i recaptació de fons organitzats localment a més de 30 països. L’entitat ajuda a millorar la qualitat de vida, l’accés a eines educatives i a l’entreteniment de comunitats vulnerables proporcionant productes en l’àmbit de l’electrònica i la tecnologia audiovisual.

A través de les donacions previstes en el conveni, la Fundació FC Barcelona reforçarà tres dels seus àmbits programàtics: 'Salut i Benestar Emocional', relacionat amb la millora del benestar dels nens a hospitals i centres de dia, 'Educació i Protecció', relacionat amb les escoles d’alta necessitat i suport a menors migrants que no disposen de xarxa familiar, i 'Acció Comunitària', on s'aprofita l'esport per empoderar nenes, nens i joves.
L’associació entre TPV Cares i la Fundació Barça enforteix encara més la relació de TP Vision (responsable del disseny, fabricació i venda dels productes Philips TV, Philips Sound i AOC Audio) amb el FC Barcelona, després que aquesta empresa es convertís partner oficial per la temporada 2023/2024, amb la seva marca Philips Ambilight TV.

Declaracions de Marta Segú, directora general de la Fundació FC Barcelona

“Aquesta nova associació brindarà una gran oportunitat per millorar l’accés a la tecnologia audiovisual a infants vulnerables de tot el món i serveix per donar suport als projectes de la Fundació FC Barcelona que fomenten la salut i el benestar emocional, l'educació i la inclusió social. La nostra missió és millorar la qualitat de vida d’infants i joves en situació de vulnerabilitat a través de l’esport, però també a través d’acords com aquests que ajuden aquests col·lectius a millorar el seu accés a la tecnologia i a l’educació”.

Declaracions de Stefan van Sabben, director global de RSC i sostenibilitat de TPV

“La Fundació Barça ha canviat la vida de moltes persones a través de projectes valuosos i significatius i estem encantats de recolzar-los en els seus esforços continus. Estic molt orgullós del que TPV Cares ha aconseguit fins ara i, treballant juntament amb la Fundació Barça, esperem accelerar aquests esforços i fer canvis encara més positius a tot el món”.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA