La Fundació Barça se suma a Unicef en la celebració del Dia Universal de la Infància

Griezmann i Sergiño Dest, jugadors del primer equip, i diversos infants involucrats en els projectes desenvolupats per la Fundació i UNICEF Comitè Catalunya protagonitzen el vídeo el dret al joc sota el lema #AllOne

Avui, Dia Mundial de la Infància, la Fundació Barça i UNICEF celebren conjuntament  aquesta efemèride que recorda l’aprovació el 20 de novembre del 1989 de la Convenció sobre els Drets de l’Infant, el tractat de drets humans més ratificat de la història.

Per celebrar-ho, ambdues organitzacions han produït un vídeo commemoratiu protagonitzat per infants que formen part dels projectes desenvolupats per la Fundació Barça i d’UNICEF Comitè Catalunya. En aquesta filmació també han col·laborat dos jugadors del primer equip del Futbol Club Barcelona: Griezmann i Sergiño Dest.

Amb el lema "All one for Children", la Fundació Barça i UNICEF donen, un any més, el protagonisme a la infància recordant que tots els nens, nenes i adolescents tenen dret a jugar i a créixer en igualtat de condicions. El joc és una eina molt poderosa per educar, protegir els infants i que els ajuda a construir i desenvolupar tot el seu potencial. En definitiva, l'accés al joc beneficia el seu benestar físic i emocional.

Aliats des de 2006

La Fundació Barça i UNICEF són aliats des de l’any 2006 i plegats han permès que 3 milions d’infants de més de 7 països hagin accedit a iniciatives esportives, de joc i protecció.

El 2016 van augmentar la seva contribució anual a UNICEF d’1,5 milions d’euros a 2 milions. Amb aquest increment, la Fundació Barça ha donat suport a diversos projectes d’UNICEF per a les principals emergències que afecten la infància, com la generada per la pandèmia de la Covid-19.