Trobada del president Joan Laporta amb els presidents i presidentes de les diputacions catalanes al Spotify Camp Nou

El president del FC Barcelona i de la Fundació, Joan Laporta, i la directora general de la Fundació, Dra. Marta Segú, van trobar-se a la llotja amb els presidents i presidentes de les diputacions de Girona, Lleida i Tarragona

La col·laboració de la Fundació FC Barcelona amb diputacions i ajuntaments catalans va començar fa deu anys i ha permès arribar a més de 110.000 joves beneficiaris a 84 municipis de Catalunya

El president del FC Barcelona i de la Fundació, Joan Laporta, i els presidents i presidentes  de les diputacions de Girona, Lleida i Tarragona han mantingut una trobada a la Llotja de l’Spotify Camp Nou abans de l’inici del partit de Lliga entre el Barça i el Getafe. Es tracta d’una trobada anual que vol visibilitzar la col·laboració que la Fundació FC Barcelona manté amb aquestes diputacions catalanes a través de ‘Barça Activa’t’, un programa d’inclusió social per a joves a Catalunya.

La trobada ha estat precedida d’una reunió dels presidents i presidentes de les diputacions amb la Dra. Marta Segú, directora general de la Fundació, on s’ha fet balanç del programa on participen aquestes institucions i els ajuntaments dels 14 municipis, així com les accions previstes en el futur.

En aquesta trobada hi han participat Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona, Joan Talarn, president de la Diputació de Lleida, i Noemí Llauradó, presidenta de la Diputació de Tarragona.

La col·laboració de la Fundació FC Barcelona amb les Diputacions i Ajuntaments de Catalunya es va iniciar fa deu anys i ha permès arribar fins al moment a més de 110.000 infants i joves beneficiaris a 84 municipis de Catalunya.

A finals de 2022 es va presentar el programa ‘Barça Activa’t’, un projecte social per a joves de tot Catalunya mitjançant l'acció directa al territori.

‘Barça Activa’t’ és una important evolució del programa dut a terme a Catalunya durant deu anys i que ha permès a la Fundació FC Barcelona  adquirir un alt coneixement de les problemàtiques i necessitats de la joventut al territori.

‘Barça Activa’t’ té com a objectius fomentar l’adquisició d’habilitats personals i socials en les persones joves, així com afavorir la millora de la relació i la implicació del jovent amb la seva comunitat, participant i col·laborant amb la xarxa d’entitats locals.

A través de ‘Barça Activa’t’ diverses tardes a la setmana els equips educatius de la Fundació FC Barcelona dinamitzen sessions esportives a diferents municipis amb la metodologia SportNet creada per la Fundació, imparteixen dinàmiques de suport a l'estudi i faciliten experiències educatives enfocades a la creació de projectes participatius amb impacte sobre el mateix municipi i la seva població. En concret, el projecte vol fomentar grups de joves que impulsin projectes participatius de temàtica esportiva i amb impacte a les seves comunitats per afavorir el lideratge juvenil i la inclusió social de les persones participants. Els projectes participatius que s’implementin arreu formaran part d’un concurs de projectes, entre els quals s’escollirà la millor proposta comunitària.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA