El Fundació Barça torna a Croàcia per jugar l’Special Power League

L’equip blaugrana és un dels convidats a aquest torneig inclusiu de futbol 6, que té lloc a la localitat de Rovinj, a la península d’Ístria

El Fundació Barça ha viatjat a Croàcia per viure una nova experiència internacional convidat per la Health Life Academy, una associació que desenvolupa i promou l’activitat física per a persones amb discapacitat. No és la primera vegada que l’equip blaugrana visita aquest país convidat per aquesta entitat: l’any passat ja ho va fer, també per jugar l’Special Power League, una competició internacional de futbol 6, que es juga en un terreny de joc de gespa artificial, a l’estadi Valbruna de Rovinj, amb les dimensions d’una pista de futbol sala.

L'expedició blaugrana està formada per 4 jugadores i 10 jugadors, d’entre els quals destaca Manel Solà, que ha superat, amb molt d’esforç, una greu lesió al genoll. El cos tècnic del Fundació Barça Genuine està format per una entrenadora, un entrenador i una psicòloga.

L’Special Power League tindrà lloc durant el divendres 29 de març i hi participaràn, a més del Fundació Barça, el Dinamo Zagreb (Croacia), l’Hajduk Split (Croacia), el Lokomotiv Zagreb (Croacia), el Rijeka (Croacia), l’Slaven Belupo (Croacia), l’Sloga Cakovec (Croacia), el Dubrovnik (Croacia), l’Istra 1961 (Croacia), el Munich 1860 (Alemania), el Mungosi (Serbia), l’ASKO Wolfnitz (Austria), el Rapid Wiena (Austria), l’ASKO Wolfsberg (Austria) i l’Spillerpass (Austria).

Col·laboren en aquest projecte de futbol inclusiu les federacions de futbol i handbol de Croàcia (HNS), la Fundació Mateo Kovacic, l'empresa de viatges ATI, la ciutat de Rovinj, l'acadèmia esportiva d'Istria i el club d'handbol Rovinj.