‘Mundo Deportivo’ premia la Fundació Barça per la seva tasca durant la crisi sanitària de la Covid-19

Carles Tusquets, president de la Comissió Gestora del FC Barcelona, ha recollit el guardó en una gala celebrada aquest dimecres

Mundo Deportivo ha celebrat aquest matí en l'Espai Lliure del teatre Lliure de Montjuïc la Gala ‘Trofeu Campions Solidaris’, en què s'han premiat reconeguts esportistes i institucions catalanes pel seu treball solidari.

Un dels guardons ha estat concedit a la Fundació Barça. L'entitat ha estat reconeguda per adaptar els seus programes al voltant del món al context de la pandèmia. A Catalunya, la Fundació va intervenir en l'obtenció de material mèdic, especialment de la Xina, i va mobilitzar recursos per a la Creu Roja. Així mateix, va donar suport al lliurament de beques menjador per a famílies vulnerables. Al mateix temps, l'entitat va distribuir més de 500.000 productes sanitaris i va fer costat a nombroses entitats socials. El guardó reconeix l’esforç de la Fundació Barça per adaptar els seus projectes destinats a millorar el benestar de la infància i joventut més vulnerable durant la pandèmia.

El guardó atorgat a la Fundació Barça ha estat recollit per Carles Tusquets, president de la Comissió Gestora del FC Barcelona. A l'acte també hi ha assistit la directora general de la Fundació Barça, Mària Vallès.