La Fundació FC Barcelona fa donació de material del primer equip femení en benefici del futbol d’Alcanar

Un partit solidari entre la selecció catalana amateur femenina i la de les Terres de l’Ebre va servir per recaptar fons per recuperar el futbol en aquesta localitat del Montsià, afectada pels greus aiguats del setembre del 2021

El 8 de desembre passat la Fundació Barça va participar en el partit benèfic entre la selecció catalana amateur femenina i la de les Terres de l’Ebre a l’Estadi Municipal La Devesa, de Sant Carles de la Ràpita. L’objectiu va ser destinar tota la recaptació a la plataforma #MonSortirem per a la recuperació del futbol d’Alcanar, afectat pels forts aiguats que van caure el sud del Montsià a principis del mes de setembre del 2021. Entre d’altres, es van produir greus danys al Complex Esportiu Municipal La Fanecada, del municipi canareu.

La Fundació Barça va voler estar present en aquest partit solidari amb la donació de roba esportiva del primer equip de futbol femení que es va sortejar durant la mitja part del partit. Núria Callarisa, coordinadora de la Fundació FC Barcelona a les Terres de l’Ebre, va participar en l’acte.

El fort impuls que està vivint el futbol femení, i en especial la gran repercussió del primer equip del FC Barcelona, van servir per donar relleu a una iniciativa solidària que pretén minimitzar, a través del futbol, els efectes d’una catàstrofe ambiental sobre una població catalana.