El nou equip Fundació Barça Genuine, protagonista de l'edició número 19 de la Revista Fundació

La portada la protagonitzen les noies i nois del nou equip Fundació Barça Genuine

La publicació recull una entrevista amb el president del FC Barcelona, Joan Laporta, i un article de la directora general de la Fundació, Marta Segú

En el número 19 de la Revista Fundació, que ha estat enviat avui als socis i sòcies del FC Barcelona, destaquen una entrevista amb el president del FC Barcelona, Joan Laporta, i un article sobre la nova proposta estratègica de la Fundació FC Barcelona, signat per la seva directora general, la doctora Marta Segú. La portada, però, la protagonitzen les noies i nois del nou equip Fundació Barça Genuine, en una imatge compartida amb la Pilota d'Or, Alexia Putellas, i el jugador del primer equip Gerard Piqué, en la qual es pot llegir un eloqüent titular: 'El valor de les persones'.

L'estrena de l'equip Genuine del Barça, format per 24 noies i nois amb discapacitat intel·lectual, és objecte d'un extens reportatge en el qual s'explica amb detall aquesta aposta de la Fundació FC Barcelona i del Club per a la inclusió social a través de l'esport. Quant a l'entrevista amb Joan Laporta, cal subratllar la voluntat que manifesta el president de treballar braç a braç amb la Fundació del Club. "Des del primer dia he entès els nostres projectes socials com una simbiosi", assegura. Per la seva banda, la doctora Marta Segú explica, en el seu article, el nou impuls que vol donar a la Fundació FC Barcelona. "Volem treballar més a prop del Club, ja que creiem que la Fundació és un dels pilars principals del que històricament coneixem com a ‘Més que un club’, diu, entre altres coses.

La revista també inclou reportatges sobre les bones pràctiques en l'àmbit de l'esport, a partir de la investigació realitzada per la Fundació FC Barcelona amb UNICEF, sobre el camp de refugiats de Mória, un any després de l'incendi que va patir, i al voltant dels deu anys de col·laboració amb la Fundació Mapfre en un projecte de prevenció de la violència a les faveles de Rio de Janeiro. L'atleta Àlex Roca, nou ambaixador de la Fundació FC Barcelona i un exemple de superació personal, també protagonitza les pàgines d'aquest número de la Revista Fundació, el tercer que apareix en format digital.

Pots veure la revista a través d'aquest link

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA