La Fundació FC Barcelona fa realitat la trobada de Xavi Hernández amb en Bruno, un nen amb discapacitat que es va disfressar del tècnic blaugrana el Carnestoltes passat

Moment en què Xavi va aparèixer per sorpresa a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper per trobar-se amb en Bruno

L’infant es va fer famós a les xarxes durant el passat Carnestoltes gràcies a la seva original disfressa de “Xavi en roda de premsa”. L’acció forma part del projecte “Il·lusions” de la Fundació FC Barcelona, que fomenta la trobada d’infants amb malalties greus amb els ídols blaugrana

En Bruno és un nen del Barça de 12 anys que pateix una greu malaltia que el fa estar en una cadira de rodes elèctrica. Durant el passat Carnestoltes, es va disfressar de “Xavi en roda de premsa”. Ell i la seva família van confeccionar tot l’atrezzo amb la seva cadira, que incorpora una taula amb els micròfons dels mitjans i on fins i tot apareixien els patrocinadors. Aquesta disfressa tan original va despertar admiració a les xarxes i es va fer viral, alhora que reivindicava un Carnestoltes més  inclusiu.

El noi va ser convidat a fer una visita a la Ciutat Esportiva Joan Gamper acompanyat dels seus pares per conèixer la sala de premsa que ha estat la inspiració per a la seva disfressa. El que no esperava és l’aparició per sorpresa del tècnic blaugrana. Va ser un moment impactant. Somriures, mirades de complicitat, abraçades i un Bruno que va demostrar tenir un gran coneixement de l’actualitat blaugrana.

Ha estat una trobada molt emotiva per a tots dos, un gran somni complert per aquest infant i que ha comptat des del primer moment amb la complicitat del tècnic blaugrana, que ja coneixia la història d’en Bruno i que des del primer moment va mostrar la seva absoluta disponibilitat a trobar-se amb ell.

Tots dos van estar xerrant una bona estona, amb el noi fent-li preguntes a Xavi com si es tractés d’una roda de premsa. Però no s’han acabat aquí les sorpreses. En un moment donat el tècnic blaugrana li va preguntar al Bruno: “Mira ara vens amb mi i veuràs els nois”. I així va ser, Xavi va portar en Bruno a la zona de la Ciutat Esportiva reservada per al primer equip davant de la mirada atònita del xicot, que es va fotografiar i va tenir l’ocasió de conèixer en persona molts dels seus ídols. Marc Guiu, Frenkie de Jong, Oriol Romeu, Joao Felix, Lamine Yamal, Pedri, Iñigo Martínez, Marcos Alonso, Ferran Torres, Pau Cubarsí, Gavi, Lewandowski. Tots ells es van mostrar entusiasmats i commoguts davant la simpatia i l’exemple de superació d’en Bruno.

En Bruno ha vist complert el seu gran somni: conèixer en persona l’entrenador del Barça, Xavi Hernández. Aquesta trobada forma part del programa Benestar Emocional de la Fundació FC Barcelona, concretament del projecte “Il·lusions”, que té com a objectiu fomentar experiències positives a infants afectats per greus malalties gràcies a les trobades exclusives amb jugadors i jugadores del FC Barcelona.

L’afició d’en Bruno pel futbol ja l’ha portat a estrenar-se com a jugador en un equip de futbol per a persones amb cadira elèctrica, el PowerchairFC de Barcelona.