L’equip femení de l'Agrupació de Jugadors del Barça visita el programa de la Fundació FC Barcelona al Centre Penitenciari de Joves de Quatre Camins

Activitat especial de l’AJ FCB Femení i la Fundació amb motiu del Dia Internacional de la Dona

L’equip femení de l’Agrupació de Jugadors del Barça ha participat aquest dimarts 5 de març en una sessió molt especial del programa adreçat a joves del centre de justícia juvenil, anomenat One Team, que la Fundació FC Barcelona porta a terme al Centre Penitenciari de Joves de Quatre Camins (la Roca del Vallès) amb l'Eurolliga de bàsquet per fomentar la reinserció social d'aquest col·lectiu.

Un total de 10 exjugadores del Barça Femení van compartir activitat amb una dotzena d’interns d’aquest programa. El mateix col·lectiu de joves havia fet arribar la seva demanda de poder jugar un partit amb les veteranes de futbol blaugrana.

Les blaugranes van participar en la sessió que els joves interns fan cada setmana, amb la metodologia SportNet de la Fundació FC Barcelona, una activitat esportiva que es converteix en factor clau en la tasca de reinserció social que persegueix el centre. Després dels habituals jocs d’activació, pensats sobretot per trencar el gel i posar el cos en marxa, tot el grup es va dividir en equips mixtos i van jugar partidets de futbol sala. Al final, les exjugadores van repartir una samarreta blaugrana de record a cadascun dels joves.

En aquesta ocasió, l’equip de l’Agrupació va estar format per Maria Amo, Vanesa Cabeza, Gemma Giró, Laia Fusté, Mariona Arolas, Carol Juliench, Esther Torrecilla, Núria Suñé, Laura Ruiz i Montse Vidal. Van completar la delegació els entrenadors Joan Carles Hidalgo i David Forcat, i la delegada, Carme Nieto.